Tips en tråkig vardag!

Satt i min lägenhet och hade ingenting att göra. Det är konstigt att det ska vara så svårt att komma på något roligt. Men när jag kör fast så brukar jag sätta mig och skriva och då brukar det lossna :) Så här kommer en liten lista på roliga saker i vardagen!

  • Shoppa. Alltid shoppa... Vad som helst, bara det är något du faktiskt har användning för. Överkonsumtion är inget jag vill förespråka...

  • Spela biljard eller bowla. Båda två aktiviteterna e sjukt roliga!

  • Gå på bio. Själv ska jag se Avatar på lördag! Wiiiieee!

  • Testa en ny smak från Ben & Jerry och njuuuut.

  • Shoppa loss i fruktavdelningen och skapa en exotisk fruktsallad.

  • Omorganisera garderoben. GRATIS och man kommer alltid på nya roliga kombinationer ;)

  • Photoshopa några bilder och utmana dig själv.

  • Gå på café med en god vän eller ta en promenad i snön. Fina bilder när solen tittar fram!

  • Leta upp intressanta artiklar på internet som kan öppna sinnet lite.

  • Gå till gymmet. Hur skönt är det inte att känna hur man blir starkare, uthålligare och snyggare :D

  • Baka muffins, kladdkakor eller kokosbollar.

  • Se någon film från barndomen eller ungdomsåren. Nostalgitripp utlovas.

  • Go photocrazy! Det kan vara hur roligt som helst att bara fota loss. Kanske blir några riktigt lyckade bilder ;)


Kommentarer
Postat av: Hannisen

Himlar de här va en bra lista! Den kan komma till användning ;) hehe.. får komma på saker å fylla på den med bara :) <3

2010-02-17 @ 14:46:56
Postat av: Cami

ja absolut! Detta var bara det jag kom på lite snabbt här i soffan ;) kram

2010-02-17 @ 14:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0