Roligt att städa? Javisst!

Fick ett underbart tips av min kära kusin igår när jag beklagade mig över att jag var tvungen att städa lägenheten. "Det är bara att sätta på någon rolig musik och börja dansa runt med dammsugaren och dammvippan!" Jag gjorde faktiskt ofta så förr när jag var lite yngre och VARFÖR slutade jag med det? Blev jag för vuxen? Inte då!

Så, nu blir det städdans till lite gamla nostalgilåtar från 90-talet. Vem blir t.ex. inte glad av denna gamla goingen? =)

Och om man vill göra det ännu lite roligare så brukar jag sätta tidsgränser som jag brukar tävla mot. T.ex. "jag måste ha tagit bort alla saker på 5 min" eller " Köket ska vara klart om 10 min". Observera att jag har en liten etta ;)

Hoppas att alla får en lika bra dag som jag kommer ha!

puss!

Cami i städardansen!!


Kommentarer
Postat av: Den stora kusinen

Hihi, jag sa ju att städning va roligt ^^

2010-02-19 @ 17:48:56
Postat av: Cami

Haha, Du e underbar! kram på dig!

2010-02-19 @ 17:59:02
URL: http://muppime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0