Restaurang tips!

Det blev ett restaurang-besök ikväll. Jag och pojken + två vänner var på 3vligt. Riktigt mysig restaurang med otroligt god mat! Det gjorde ont i mig för att jag inte orkade äta upp allt. Detta var nog det bästa restaurangbesöket hittills. Jag åt Ugnsbakade rödtungsfiléer fylld med gräddig spenat och whiskyflamberade skaldjur, serveras med vitvinsås och pommes duchesse. Smarrigt!


Vill ni besöka denna underbara restaurang så ligger den på övre husargatan 5 i Göteborg. Ni kommer inte att ångra er ;)

Efter det var jag så otroligt trött att jag skippade baren och gick hem istället. Det är INTE trevligt med slask. Fötterna var genomvåta när jag kom hem och först nu börjar de kännas normala igen.

Massa pussar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0