Målen

Ja hur går det då med mina mål... Ja, formen blir sakta men säkert bättre. Idag visade vågen oförändrad vikt men däremot lägre fettmängd och mer muskelmassa. Wieeee! Kan det bero på helgens bravader? Jag tror nämligen inte att glassen tidigare idag hjälpte så mycket ;)

Och imorgon kommer jag kanske ännu lite närmare. Jag och pojkvännen ska nämligen spela badminton 9.00 imorgon. Det ska bli riktigt roligt! Jag hoppas att jag ska kunna slå honom någon gång i alla fall =)

Så, så går det med det. Mitt mål är att komma ner till 52-53 kg igen inför sommaren. Fattar inte hur jag har kunnat gå upp så mycket som jag gjort det senaste året... Men nu blir det ändring på det!

Angående ekonomi-målet denna månaden går det hyffsat. McDonalds idag var i princip gratis eftersom Hanna fick en kokbok av mig som jag inte behövde och som vanligt kunde hon inte bara ta emot den utan var tvungen att ge mig en 50-lapp. Däremot kostade ju glassen... Men det var det värt. Jag åt dessutom inte hela utan det blir två glasstunder för priset av en ;)

Jag känner mig nöjd med mina prestationer.

Vad har ni själva för mål?


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0