Dagens göromål

Vilken underbar dag att vakna upp i skön säng och bara ligga och njuta ett tag =) Jag älskar att vara ledig och kunna göra vad jag vill. Fast kanske inte BARA vad jag vill... vissa saker måste jag göra. Här är dagens lista:
  • Köpa ett frimärke
  • Gå till In-Ex
  • Städa lägenheten (städdag...)
  • greja med photoshop
  • Eventuellt åka ut till Hällesåker
Det kommer nog fler saker som ska göras men just nu är det detta som gäller.
Men först blir det frukost med älsklingen!
Puss

Kommentarer
Postat av: ANNA

Haha! Det tänkte jag intepå när jag kollade första gången! :D hahah. fy vad kul! :D vet inte alls hur dem gör det där :S Kommer du o kollar på DM i år? :) i Borås ju!

2010-02-18 @ 11:14:18
URL: http://elmstrom.blogg.se/
Postat av: ANNA

Ja vad roligt! :D Hoppas du hejar lite på mig när jag tävlar i dans fortsättning med :D hihi

2010-02-18 @ 14:21:50
URL: http://elmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0