Äntligen pulkaåkning!

Till slut fick jag kasta mig ut i backarna i en röd pulka! Jag fick besökt min kära gamla barndomsbacke som för övrigt är den bästa pulkabacken i världen (nästan..). Det gick undan och barnasinnet var på topp!

Melodifestivalen var helt ok. De jag ville skulle ¨gå vidare gick vidare förutom en liten miss på dansbandssnubbarna. "Det svängde ju" som Jenny sa ;)

Kvällen avslutades lite snopet med att bussen åkte fel och därmed missade mig så jag blev kvar här i Lilla Hällesåker. Inte helt fel iofs för det är grymt mysigt här ute med all snö, ett riktigt drömlandskap.

Vi höres imorn!
puss och God Natt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt med pulkaåkning.. när ska vi göra det?? :O Snön ligger väl kvar ett tag till antar jag så vi får planera in det.. och varm choklad efteråt ;)

2010-02-14 @ 00:30:12
URL: http://sssara.blogg.se/
Postat av: Cami

Absolut! Jag e på bara vi bestämmer innan. Helst vardagar. kram!

2010-02-14 @ 08:44:16
URL: http://muppime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0