Alla Hjärtans Dag

Vaknar upp i Hällesåker, solen kikar fram lite smått och snön ligger vit så långt ögat kan nå. Underbart! Det enda som saknas är att pojken skulle vakna upp jämte mig på denna kärleksdag. Jag vet att det är ett kommersiellt jippo , men jag tycker att det är mysigt att ha en dag att fira för alla man älskar. Visst ska man visa det oftare men det tror jag man gör ändå. Detta blir något att se fram emot i mörka vintertider.

Så till alla nära och kära; ha nu en fantastisk alla hjärtans dag! Ni betyder så mycket för mig och jag vill att ni verkligen njuter av dagen.

Alla andra som jag inte känner så bra; Ta dagen och umgås med de ni tycker om och gör något roligt och annorlunda idag.

puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hoppas du får en mysig dag! :)

2010-02-14 @ 11:59:49
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Jessica

♥♥ Happy Valentinesday ♥♥

2010-02-14 @ 14:03:05
URL: http://yessicas.blogg.se/
Postat av: Cami

Tack ska ni ha =) Önskar er detsamma!



kram

2010-02-14 @ 14:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0